det är ett hårt liv jag lever

Och som om jag inte har det nog jobbigt så väljer jag fel colaburk på skrivbordet hela tiden medan jag pluggar. Tre står här. Två är tomma, en är nästan full. Nio av tio gånger väljer jag fel burk. Det är ett hårt liv jag lever.
Plus att jag är lämnad helt solo. Den andre har gett sig av till en kompis. Jag sitter kvar och är duktig. Pluggandes. Eller mindre duktig om man räknar med att jag läser bloggar och obsessar över facebook istället. Hur många gånger kan man kolla facebook varje dag utan att räknas som beroende? Jag är nog farligt nära gränsen. Men hur ska jag annars kunna veta vad alla andra sysslar med undrar jag. Kontrollfreak. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0