lägenhet

Feeder – Feeling A Moment


Okej, den här låten är inte så himla glad egentligen, men kan vi inte låtsas att den är det? Bara idag. För även om texten är lite småsorglig så får själva låten mig bubblig inombords. På ett bra sätt.
Därför passar den denna fredag allderles utmärkt. För även om jag har hundra saker att göra, framför allt en himla massa pluggande och städande, så känns det här som början på en allderles underbar fredag.

Vår lägenhet börjar äntligen se ut just som en lägenhet. En skitsnygg lägenhet dessutom. Garderoberna i sovrummet har kommit upp och det hänger fint tyg framför. Den är gigantisk, en hel vägg lixom, och jag har fortfarande inte plats för alla mina kläder. Jeez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0